Utilizemu a prova di spray sali per pruvà a prestazione di resistenza à a corrosione di i nostri prudutti di furmazione di cani.
Cù l'anzianu di a pupulazione suciale è l'aumentu graduali di u redditu per capita, l'animali hè diventatu sempre più cumuni in e famiglie. À u listessu tempu, u cambiamentu di l'attitudini di i cunsumatori hà purtatu à e persone à prestà più attenzione à a sicurità di l'animali è a salute mentale è fisica. In cunsiquenza, a dumanda di u mercatu per i prudutti di furmazione per animali cuntinueghja à cresce. Prudutti cum'è i collari di luce LED per i cani è i misgi, l'addestratori di cani remoti, i collari di corteccia, è i recinzioni elettronichi sò diventati un equipamentu essenziale per parechji pruprietarii di animali.
Cum'è un fornitore prufessiunale è u fabricatore di apparecchi di furmazione per animali, TIZE capisce chì i prudutti chì ùn anu micca sottumessu teste è valutazione sufficienti ponu causà prublemi o ancu danni à u pruprietariu è à l'animali. Dunque, ognuna di i nostri prudutti deve passà diverse prove rigurose prima di lascià a fabbrica. Cumu l'ammentatu prima, usemu teste di invechjamentu per verificà a prestazione di a vita di a batteria, teste di forza di trazione horizontale per pruvà a stabilità di i cavi di dati cunnessi à l'interfacce plug / socket, è teste di trazione per pruvà a durabilità di i materiali di pelle di guinzaglio.
Per i nostri collarini di cortezza, collarini di furmazione di cani remoti, è recinzioni per animali domestici, i cumpunenti elettronici sò usati in i dispositi elettronichi impermeabili di questi prudutti, è ancu i cuntatti metallici nantu à i ricevitori di collar anti-abbaia, collarini di furmazione remoti di cani è recinti per animali. Dopu usemu a prova di spray sali per pruvà a prestazione di resistenza à a corrosione di questi prudutti.
Sapete ciò chì hè a prova di spray sali? Hè una prova ambientale chì valuta a resistenza à a corrosione di cumpunenti elettronici, materiali metallici, o carcasse non metalliche in cundizioni artificiali di spruzzo di sali simulate artificialmente create cù l'equipaggiu cum'è una camera di spruzzo di sali o un tester di spruzzo di sali. A durata di a resistenza di un pruduttu à u spray sali determina a qualità di a so resistenza à a corrosione.
Paragunatu à l'ambienti naturali, a cuncentrazione di u sali di u cloru in l'ambiente di spruzzo di sali creatu da sta prova pò esse parechje volte o ancu decine di volte più altu di quellu chì si trova in l'ambienti naturali generale, accelerà significativamente a tarifa di corrosione. A prova di spray sali accurta drasticamente u tempu necessariu per ottene risultati cumparatu cù e teste di esposizione naturale. Per esempiu, pruvà un campione di produttu in cundizioni naturali di esposizione, puderia piglià finu à un annu per corrode, mentre chì a prova in cundizioni di spray saline simulate artificialmente richiede solu 24 ore per ottene risultati simili.
A prova di spray sali hè necessariu, è hè un aspettu essenziale per assicurà chì furnimu prudutti d'alta qualità à i nostri clienti. In seguitu, vi daremu una introduzione dettagliata di cumu a prova di spray sali ci aiuta à salvaguardà a qualità di i nostri prudutti.
Collare di cane LED
U collu elettronicu LED hè un pruduttu purtatu per animali domestici cuncepitu per prutege l'animali di l'animali durante l'escursioni notturne. I collari LED USB TIZE venenu in mudelli alimentati da a batteria è ricaricabili, è a scatula di a batteria cuntene tipicamente materiali cum'è cumpunenti di metalli è cunchiglia di plastica. Se a qualità di sti materiali di cunchiglia esterna è cumpunenti di metalli internu hè subpar, u compartmentu di a bateria pò ossidarà o arrugginisce, facendu chì e batterie inserite o u circuitu internu perda un pocu di prestazioni. Questu pò riduce u tempu d'utilizazione generale di u pruduttu è diminuite a satisfaczione di u cliente. Utilizendu una camera di prova di spray sali, pudemu pruvà a prestazione di resistenza à a corrosione di a scatula di a batteria di u collare elettronicu per assicurà a so durabilità è a sicurezza.
No Collu di scorcia, Dispositiu di addestramentu di cani, Fence per animali domestici
I clienti familiarizati cù i nostri prudutti sanu chì i nostri prudutti elettronichi per l'addestramentu di l'animali, cum'è i collari senza corteccia, i dispositi per l'addestramentu di i cani è i recinzioni per l'animali, sò ricaricabili è impermeabili. Certi cumpunenti elettroni sò usati in i dispusitivi elettronichi impermeabili di u produttu, chì ùn ponu micca entra in cuntattu cù l'acqua è altri sustanzi chimichi, altrimenti pruvucarà danni è affettanu a funziunalità di u dispusitivu. Inoltre, i dui cuntatti di i ricevitori per i nostri collari di cortezza è i dispositi di furmazione di cani sò ancu fatti di materiali metallici. Se a so resistenza à a corrosione hè povera, hè faciule d'affettà a prestazione di u dispusitivu per trasmette vibrazioni è impulsi statici.
I nostri utilizatori sò distribuiti in tuttu u mondu. Per l'utilizatori in e cità custieri è i zoni intornu à i laghi salini interni, l'aria hà un altu cuntenutu di sali, mentre chì per l'utilizatori in e regioni friddi polari cù a pioggia è a neve in tuttu l'annu, l'aria hà una alta umidità. A causa di l'influenza di e cundizioni climatichi, in generale, l'articuli sò facilmente corroditi da spruzzo di salinu. Inoltre, ci saranu cani chì portanu collari di cortezza o collari di ricevitori per addestratori di cani chì caminanu natari in l'acqua, chì hè inevitabbile. Dunque, tenendu in questi fattori, avemu cuncepitu i nostri collari di cortezza è u dispositivu di addestramentu di cani cù funzione impermeabile. Per assicurà a prestazione di u dispositivu impermeabile di u nostru pruduttu di addestramentu di cani, i nostri ingegneri utilizanu una macchina di prova di spray sali per simulà diversi ambienti climatichi è l'effettu corrosivu di l'ambienti di l'acqua di mare, è poi valutà è migliurà a resistenza à a corrosione di i nostri materiali di produttu è i dispositi elettronici.
Ancu s'è l'applicazione di a camera di prova di spray di sal in u campu di i prudutti di furmazione per animali ùn hè micca larga cum'è l'altri equipaghji, hè ancu un dispositivu sperimentale assai impurtante. Per mezu di a prova cù questu equipamentu, a qualità di i materiali di u produttu è a sicurità di u pruduttu pò esse assicurata in larga misura. Simulendu a corrosione in diverse cundizioni secondu l'ambiente di spruzzo sali, a stabilità è a durabilità di u pruduttu pò esse valutata. Dunque, a realizazione di operazioni di prova strettamente in cunfurmità cù i normi di prova è a registrazione di dati pertinenti ci aiuta à migliurà a qualità di u produttu è l'esperienza d'utilizatore.
Furnisce prudutti d'alta qualità per u mercatu è i clienti hè a nostra missione chì ùn ci scurderemu mai. TIZE, un fornitore è un fabricatore di prudutti di animali per animali, chì utilizanu materie prime di qualità garantita, tecnulugii high-end, è macchine muderne dapoi stabilitu, simu cunfidenti di dì chì i nostri apparecchi di furmazione di cani sò fabbricati perfettamente.