Notizie

Addestramentu di u cane: cumu furmari u vostru cane per amassi i bagni in l'estiu

L'estiu hè quì. L'estate hè una stagione di clima sulful è crescita bacteriana. In questa stagione, i cani anu da esse bagnatu spessu. In ogni casu, bagnà u vostru cane pò esse sfida, soprattuttu se a vostra petite ùn piace micca u prucessu. In questu post di blog, vi guideremu nantu à cumu furmà u vostru cane per amassi i bagni in l'estiu.


Maghju 22, 2023

L'estiu hè quì. L'estate hè una stagione di clima sulful è crescita bacteriana. In questa stagione, i cani anu da esse bagnatu spessu. I bagni rigulari ponu aiutà à caccià a terra, pulci, tick, sabbia è altre particelle chì i cani ponu piglià durante e so attività outdoor. Per i pruprietarii di cani, bagnà u so cane in l'estiu pò esse sfida, soprattuttu se a vostra petite ùn piace micca u prucessu. Cum'è l'umore di u cane ùn hè micca solu affettatu da u clima sultry, ma ancu qualchì volta disturbatu da e malatie di a pelle.


 



Allora, bagnendu u vostru cane, avete una sperienza cusì dolorosa ~

U cane di l'altri si cumporta cum'è un cane fintu quandu piglia un bagnu, mentre chì u mo cane hè spavintatu è ricusa di andà in u bagnu, tenendu nantu à a porta è prumessu di ùn move micca. 



Prima di u bagnu, sempre pruvucarà una commozione, durante u bagnu, ùn mai cooperate cun voi. Dopu avè lavatu i capelli di u cane cù l'acqua per deci minuti, hè sorprendentemente sempre seccu in l'internu! È ghjustu quandu pensate chì avete infine i so capelli bagnati, appena spegne l'acqua per piglià un pocu di shampoo, u cane scuzzulate u capu, è finisci per lavà invece di u cane.

 

Eccu alcuni metudi per voi per insignà cumu per risolve u prublema di a paura di i cani è l'avversione à u bagnu senza minacce o viulenza. Questi metudi permettenu à u vostru cane di cooperà vuluntà cun voi in u bagnu è amparà à gudirà senza stress.


Stabbilisce a cugnizione curretta di i cani di furmazione per piglià un bagnu:

 

Quandu si tratta di furmazione o furmazione di cani, assai persone pigghianu per scontru chì si tratta solu di furmà i cani per ùn abbaià eccessivamente. Tuttavia, in fattu, a furmazione, in particulare a furmazione di desensibilizazione simplice, pò esse appiicata à parechji aspetti di a vita di u ghjornu di un cane. U bagnu, chì hè un mal di testa per a maiò parte di i genitori di l'animali, hè spessu ignoratu è micca cunsideratu cum'è parte di furmazione, chì hè un grande misconception. 


I cani chì odianu i bagni è chì mostranu un cumpurtamentu ansioso o ancu aggressivu durante u prucessu sò prublemi assai cumuni. Aiutà i cani à cooperà cù i pruprietarii in questi aspetti di a vita facilmente è senza stress hè a furmazione più necessaria per e famiglie muderni di animali. I cani chì odianu i bagni è chì mostranu un cumpurtamentu ansioso o ancu aggressivu durante u bagnu sò prublemi assai cumuni. Aiutà i cani à cooperà cù i so patroni facilmente è senza stress in questi aspetti di a vita hè a furmazione più necessaria per e famiglie di animali muderni.

 


Certi metudi di furmazione specifichi è efficaci:



1. Preparate tuttu prima di bagnu

Prima, avemu bisognu di preparà tutti l'arnesi necessarii per u bagnu, cum'è shampoo specificu per i cani non irritanti, asciugamani è assai snacks. I snacks ponu include burro d'arachide di longa durata spargugliatu nantu à u muru o picculi tratti di furmazione, evitendu snacks difficiuli di masticari cum'è bastoncini di masticazione è jerky di carne. Ùn sottovalutate micca a tappa di preparazione chì qualsiasi prublema quì puderia riduce significativamente l'efficacità di a furmazione. Esce da asciugamani à a mità di strada o scopre chì ùn ci sò micca abbastanza ricumpensa per u vostru cane pò esse frustrante.

 


2. Guida u vostru cane per familiarizà cù u bagnu

U rinfurzamentu pusitivu hè un strumentu putente quandu a furmazione di cani. Hè impurtante di parlà positivamente è incuraghjenu u vostru cane mentre guidanu à vene in u bagnu. Recompensateli cù snacks quand'elli venenu voluntariamente, senza tirà o cuntrullà e so pusizioni è i so movimenti. Tuttu deve esse fattu nantu à una basa vuluntaria per una efficacità ottima. Se u vostru cane entra bè in u bagnu, hè bè di chjude a porta è dà un pocu di tempu per scopre è sniff around, familiarizà cù l'ambiente. Dàteli snacks per incuragisce, custruendu una cunnessione psicologica pusitiva per chì u vostru cane sente chì u bagnu hè un locu sicuru induve ponu piglià assai picculi tratti. Incuragisce un bonu cumpurtamentu cù ricumpensa pusitiva hè un modu efficau per furmà u vostru cane per amassi i bagni.


 


3. Introduce gradualmente l'acqua

Introducendu u vostru cane gradualmente à l'acqua pò aiutà à facilità a so paura o riluttanza. Accuminciate cù un pannu umitu per sguassate a pelliccia di u vostru cane prima di introduci in acqua corrente. Cuntrolla a temperatura di l'acqua cù cura è assicuratevi chì ùn hè micca troppu friddu o troppu caldu. Duranti u bagnu propiu, ùn principiate micca direttamente per duscia a testa o u corpu di u vostru cane; invece, cumincianu à lavà i so gammi è pedi. Lasciate chì u vostru cane s'adatta gradualmente à u prucessu, poi si move versu u pettu è i lati prima di lavà a spalle è infine pulisce a testa. Se u vostru ghjacaru mostra segni di resistenza durante stu prucessu, ùn scundite micca o punisce. Invece, incuraghjite è guidà cù gentilezza, ricurdendu di esse pazienti durante i primi bagni.


 

4. Sceglite u Shampoo Propiu

Sicondu a cundizione di u vostru cane, pò esse megliu micca aduprà shampoo durante a prima sessione di furmazione di bagnu, chì pò fà u prucessu di bagnu tutale più longu è più stressante. In questu modu, pudete evità di mette troppu pressione nantu à u vostru cane durante u so primu bagnu. Sceglite un shampoo chì hè sicuru per u so tipu di pelle. A maiò parte di i shampoo sò specificamente pensati per i cani, ma assicuratevi di leghje l'etichetta è evite l'usu di shampoo umani. Cunsiderate l'usu di fragrances miti è calmante, cum'è lavanda o camomilla, per aiutà u vostru cucciolo associà l'ora di bagnu cù rilassazione.

 


5. Fate u tempu di bagnu interattivu

Impegnate u vostru cane durante l'ora di bagnu ghjucendu ghjochi inseme. Pudete aduprà ghjoculi o bolle per fà u tempu di bagnu una sperienza divertente è interattiva. Questu aiuterà à distractà da l'incomodità o l'ansietà di piglià un bagnu, facendu più faciule per elli à gode di u prucessu.

 

6. Capelli secchi di cane dopu a doccia

Dopu à u bagnu, u vostru ghjacaru pò sentu pisanti è incòmode cù a so pelle umida è pò pruvà à scuzzulate seccu, chì hè normale. Allora, l'ultimu passu in u bagnu hè di utilizà una spugna secca per asciucà a pelle di u vostru cane. A maiò parte di i cani ùn piace micca u sonu di l'asciugatrici, perchè s'ellu ùn anu micca sottumessu a furmazione di desensibilizazione cù un secadoru, evite micca aduprà unu. Invece, asciugate cù una spugna o aghjustate a temperatura di l'aria condizionata un pocu più altu per lascià u vostru cane seccu naturalmente.


 

In cunclusioni, bagnà u vostru cane regularmente durante l'estate hè essenziale per mantene li puliti è senza prurito durante i mesi più caldi. Ma furmà u vostru cane per amassi i bagni pò esse abbastanza sfida. Cumincià lentamente cù rinfurzamentu pusitivu, scegliendu u shampoo ghjustu è creanu un ambiente divertente durante u tempu di bagnu, pò aiutà à u vostru cane à sviluppà una associazione positiva cù u bagnu. Cù pacienza, pudete turnà l'ora di bagnu in un momentu di ligame trà voi è u vostru amicu furry.


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --

Recommended

Send your inquiry

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu