Notizie di l'industria

U "2023 Pet Industry White Paper" hè statu liberatu, chì copre 8 tendenzi chjave di l'industria di l'animali di a China in 2023

Recentemente, u "2023 Pet Industry White Paper" hè statu publicatu inseme da Ocean Engine (una piattaforma di publicità in Cina) è Euromonitor International (una cumpagnia chì furnisce infurmazioni è dati di l'industria).

Maghju 20, 2023

Recentemente, u "2023 Pet Industry White Paper" hè statu liberatu inseme da Ocean Engine (una piattaforma di publicità in Cina) è Euromonitor International (una cumpagnia chì furnisce infurmazioni è dati di l'industria). Cumminendu l'ecosistema di l'industria di l'animali di Douyin cù i dati di ricerca di i cunsumatori di Euromonitor, u rapportu furnisce una visione dettagliata di u marketing in linea è di a crescita di l'industria di l'animali è analizza in profondità u statutu di sviluppu è e tendenze di l'industria di l'animali in Cina da i trè aspetti seguenti.

Fonte di riferimentu: [Ocean Insights] 

Panoramica di u mercatu


1. L'industria di l'animali di a China hà sperimentatu trè fasi core di u sviluppu annantu à l'ultimi decennii, è attualmente entra in un periodu di crescita ordinata guidata da l'aghjurnamentu di u cunsumu naziunale di animali domestici. I dati mostranu chì i mutori principali di u rapidu sviluppu è di l'evoluzione di l'industria di l'animali chinese includenu a crescita ecunomica, i cambiamenti in a struttura di a pupulazione, i cambiamenti in l'attitudini di mantenimentu di l'animali è u sviluppu di l'internet.



2. In u 2022, a dimensione di u mercatu di l'industria di l'animali di a China hà righjuntu 84,7 miliardi di yuan, facendu u sicondu mercatu di l'animali in u mondu. In cunfrontu cù i mercati esteri maturi, u cunsumu mediu di a famiglia in Cina hè relativamente bassu, suggerendu un putenziale di sviluppu più grande in u futuru.



3. In generale, u settore di l'alimentariu per l'animali hè u mainstream di l'industria di l'animali è cuntinueghja à guidà u sviluppu rapidu di l'industria. In u mercatu di l'alimenti per animali domestici, a dimensione è u tassu di crescita di u mercatu di i gatti superanu quelli di u mercatu di i cani. A Cina hè entrata in l'età di "l'ecunumia di u gattu" cù l'alimentu seccu chì resta u mainstream, mentre chì l'alimentu umitu è ​​i snacks crescenu rapidamente.



4. A vendita di forniture per l'animali di l'animali hè in crescita constantemente. In u 2022, a dimensione di u mercatu di forniture per animali hà righjuntu 34 miliardi di yuan, chì rapprisentanu u 40% di a quota di mercatu. A cumpetizione in questu mercatu ferma abbastanza dispersa, è u mercatu hè sempre un oceanu turchinu micca sfruttatu per parechje cumpagnie.


8 Tendenze chjave


U rapportu profila l'utilizatori di l'animali di Douyin cum'è u publicu di destinazione core, è da a perspettiva di "persone, beni è mercati", face i seguenti ghjudizii nantu à e tendenze in l'industria di l'animali di a Cina.


Tendenza 1: L'industria di l'animali di l'animali attrae più femine, a Generazione Z, è e persone di e cità di primu livellu, è parechji sottosettori mostranu multipolarizazione.



Tendenza 2: A pupulazione di i pruprietarii di animali domestici hè in espansione, cù Douyin diventendu a piattaforma principale per i cunsumatori per amparà è cumprà prudutti di l'animali.



Tendenza 3: L'ingredienti di l'alimentu per animali sò diventati più naturali è sani, cù l'ingredienti di tipu "elementu" chì diventanu più cumuni in formulazioni alimentari per animali.



Tendenza 4: L'efficacità di l'alimentu di l'animali di l'animali hè ancu suddivisu, è l'attenzione di l'alimentu di l'animali cù benefici relativi à a "salute mentale" hè in crescita.



Tendenza 5: A cuscenza di i cunsumatori di l'igiene di l'animali hè elevata, è i prudutti di cura di l'animali combinanu esigenze mediche è sanitarie cù bisogni di bellezza. L'usu di repellenti d'insetti hè in crescita, cù i collari di cani di pulci è di tick chì diventanu una pratica innovativa tipica.



Tendenza 6: A tecnulugia libera e mani. I prudutti di l'animali intelligenti sò diventati cumplettamente integrati in a vita di ogni ghjornu è liberanu tempu per i pruprietarii di animali.



Tendenza 7: U shopping in linea unicu hè diventatu mainstream, è Douyin hè diventatu un centru centrale per l'utilizatori à cumprà.



Tendenza 8: Strategie di marketing interattivu ponu approfondisce l'ingaghjamentu di l'utilizatori è amplificà u valore di a marca.


Guida di crescita


In l'ultima parte di u rapportu, basatu annantu à l'analisi dettagliata di u statu attuale di l'industria è di i tendenzi di sviluppu in i primi dui parti, prupone una guida di strategia 3C per l'operazione di l'industria di l'animali di Douyin da trè aspetti - cunsumu, commodità è cuntenutu. .


Strategia di u Consumatore:

Focus nantu à trè tippi principali di gruppi d'utilizatori è trasmette i valori core accuratamente. I marchi devenu attentu à i fatturi di compra core di questi trè gruppi principali di utilizatori è risponde à i so bisogni principali.



Strategia di Commodity:

Accurate insights in i tendenzi di a dumanda è espansione e linee di produttu. I marchi di l'animali anu bisognu à entre in u mercatu mid-high-end, prumove l'aghjurnamentu di i prudutti o l'elevazione di a marca, coglie l'occasione furnita da l'efficacità di l'alimentu per l'animali per passà à u segmentu up-market, è aduprà grandi dimensioni di pacchetti per risponde à i costi di l'utilizatori. bisogni efficaci.




Strategia di cuntenutu:

Approfondite e relazioni cù l'utilizatori attraversu a creazione di cuntenutu verticale è basata in scenarii. In particulare, e marche anu da creà strategie di cuntenutu basate nantu à scenarii d'usu di l'utilizatori, equilibrà l'intercepzione di a dumanda è l'offerta per diverse piste di cuntenutu, capisce e caratteristiche di e razze populari. è creanu cuntenutu verticale chì appellu à l'utilizatori, è sfruttate i temi caldi per aumentà l'esposizione per rompe e limitazioni esistenti.




À a fine di u rapportu, pigliendu 5 marche cum'è McFoodie cum'è casi rapprisentanti, analizà e so strategie di cumunicazione di marketing nantu à a piattaforma Douyin. In l'ambiente ecunomicu sempre più cumpetitivu d'oghje, stu rapportu di l'industria pò aiutà i praticanti di l'industria di l'animali à vince u mercatu durante a fase di aghjurnamentu di l'industria. 



Pudemu analizà e dati è insights presentati in stu rapportu di l'industria autoritariu per capisce è capisce e novi tendenze in l'industria di l'animali domestici, catturà e richieste di u mercatu in modu proattivu, mostra i nostri vantaghji unichi, è aghjustà a strategia prontamente quandu hè necessariu per abbracciate novi opportunità è sfide.


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --

Recommended

Send your inquiry

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu